Jak możemy Ci pomóc?
Czy ta opcja była pomocna?
- Jak mogę złożyć zamówienie na innym adresie?
- Dlaczego moje zamówienie jest rozbijane na wiele paczek lub dostawy?
- Jakie są sposób dostawy?
- Czy mogę zmienić lub anulować moje zamówienie?
- Czy można zmienić adres dostawy?
- Jak długi jest czas dostawy?
- Co się stanie, jeżeli nie odbiorę mojej przesyłki?
- Ile kosztuje dostawa?
Skontaktuj się z nami mailowo, a pomożemy Ci!
SW dni robocze staramy sie odpowiedziec na mejle w ciagu 48 godzin. W weekendy oraz dni swiateczne Obsluga Klienta nie pracuje, wtedy odpowiemy na Twojego mejla najszybciej jak sie da w kolejne dni robocze.
Załącz maksymalnie 4 obrazy/pliki w formacie JPEG, PNG lub PDF. Dodaj wszystko, co chcesz załączyć na raz, na komputerze robisz to przytrzymując klawisz Ctrl podczas wybierania obrazów/plików.