Jeśli otrzymałeś ofertę zawierającą kod rabatowy, wpisz go w polu „Kod rabatowy/Karta podarunkowa” w koszyku lub przy kasie. Jeśli zostaną spełnione warunki rabatu (tzn. jeśli oferta dotyczy Ciebie i artykułów, które masz w koszyku), rabat zostanie naliczony. Kwota rabatu zostanie również wyświetlona pod "Podsumowanie" na stronie kasowej. Zazwyczaj można użyć tylko jednego kodu rabatowego na zamówienie i tylko raz na klienta.
Jeśli oferta nie posiada kodu rabatowego, rabat zostanie automatycznie naliczony na stronie kasowej po zalogowaniu, jeśli warunki rabatu zostaną spełnione.
Jeśli zaakceptowałeś ofertę dla nowych klientów, którą otrzymałeś podczas rejestracji, to działa nieco inaczej niż pozostałe oferty. Nie zostaje wysłany do Ciebie żaden kod za pośrednictwem e-maila ani smsa, a oferta nie będzie widoczna w sekcji "Moje oferty" po zalogowaniu. Oferta zostanie automatycznie dodana do koszyka przy Twoim pierwszym zakupie, jeśli rabat dotyczy produktu dodanego do koszyka i jeśli nie aktywowałeś już innej oferty. Oferta dla nowych klientów obowiązuje tylko przy pierwszym zakupie i nie może być łączona z innymi kodami rabatowymi. Warunki oferty znajdziesz podczas rejestracji, ale także na stronie produktu.