Skontaktuj się z nami za pomocą formularza reklamacji, który znajdziesz tutaj lub na stronie "Kontakt" na naszych stronach obsługi klienta. Załącz 2-4 zdjęcia uszkodzenia oraz ewentualnie uszkodzonego opakowania, najlepiej zrobione z różnych kątów. Opisz błąd tak szczegółowo, jak to tylko możliwe, kiedy go zauważyłeś i jak powstał (jeśli wiesz).Jeśli Twój większy/cięższy produkt został dostarczony z widocznym uszkodzeniem transportowym, przeczytaj więcej tutaj: Co mogę zrobić, jeśli moja przesyłka została uszkodzona podczas transportu?
Obsługa klienta skontaktuje się z tobą jak najszybciej z propozycją rozwiązania opartą na błędach w produkcie. Możliwe rozwiązania mogą obejmować obniżenie ceny, odesłanie produktu do nas, wymianę części produktu/całego produktu lub w pojedynczych przypadkach naprawę. Zalecamy poczekanie z odesłaniem produktu, dopóki nie skontaktujemy się z tobą.
Jeśli chcesz odesłać produkt bez wcześniejszego kontaktu z nami, postępuj zgodnie z instrukcjami dotyczącymi zwrotu. Instrukcje mogą się różnić w zależności od rodzaju produktu/zamówienia. W niektórych przypadkach instrukcje zwrotu znajdziesz na formularzu dostawy dołączonym do przesyłki. Jednak w przypadku niektórych produktów formularz nie jest dołączany. Zamiast tego, po otrzymaniu przesyłki, otrzymasz e-mail z linkiem do naszej strony zwrotów online. Jeśli nie masz formularza dostawy w paczce i nie możesz znaleźć e-maila z linkiem do zwrotu, możesz również zalogować się na Moje strony/Moje zamówienia i tam utworzyć zwrot. Pamiętaj, aby zaznaczyć, że produkt jest uszkodzony, aby reklamacja nie została potraktowana jako zwykły zwrot.
Zachowaj potwierdzenie nadania, które otrzymasz od punktu nadania/przewoźnika, aż otrzymasz od nas potwierdzenie, że Twoja reklamacja została rozpatrzona. Zazwyczaj proces reklamacyjny trwa około 2 tygodni od daty odesłania produktu, ale w okresach świątecznych lub wzmożonego ruchu może się nieco wydłużyć.
Dowiedz się więcej o zasadach reklamacji tutaj: Co obowiązuje w przypadku reklamacji?