Skontaktuj się z nami za pomocą formularza reklamacji, który znajdziesz tutaj lub na stronie "Kontakt" na naszych stronach obsługi klienta. Załącz 2-4 zdjęcia uszkodzenia oraz ewentualnie uszkodzonego opakowania, najlepiej zrobione z różnych kątów. Opisz błąd tak szczegółowo, jak to tylko możliwe, kiedy go zauważyłeś i jak powstał (jeśli wiesz).Jeśli Twój większy/cięższy produkt został dostarczony z widocznym uszkodzeniem transportowym, przeczytaj więcej tutaj: Co mogę zrobić, jeśli moja przesyłka została uszkodzona podczas transportu?
Obsługa klienta skontaktuje się z tobą jak najszybciej z propozycją rozwiązania opartą na błędach w produkcie. Możliwe rozwiązania mogą obejmować obniżenie ceny, odesłanie produktu do nas, wymianę części produktu/całego produktu lub w pojedynczych przypadkach naprawę. Zalecamy poczekanie z odesłaniem produktu, dopóki nie skontaktujemy się z tobą.
Jeśli chcesz od razu odesłać produkt bez kontaktowania się z nami, postępuj zgodnie z instrukcjami zwrotu, które zostały dostarczone razem z przesyłką. Pamiętaj o wskazaniu, że produkt jest uszkodzony, aby reklamacja nie została pomylona ze zwykłym zwrotem. Pamiętaj, aby zachować potwierdzenie odbioru, które otrzymasz od kuriera/przewoźnika, aż otrzymasz potwierdzenie, że Twoja reklamacja została załatwiona przez nas.
Dowiedz się więcej o zasadach reklamacji tutaj: Co obowiązuje w przypadku reklamacji?