Jak zrobić zwrot?

U nas masz prawo do zwrotu towaru w ciągu 30 dni (z pewnymi wyjątkami – zobacz nasze Ogólne Warunki). Niektóre przesyłki zawierają dokument dostawy z instrukcjami zwrotu oraz etykietę zwrotną, ale nie wszystkie. Zawsze jednak otrzymasz e-mail z linkiem do naszej strony zwrotów po otrzymaniu przesyłki. Kliknij w link i łatwo zarejestruj swój zwrot. Postępuj zgodnie z instrukcjami online lub na dokumencie dostawy, aby dowiedzieć się, jak odesłać produkt do nas. Instrukcje różnią się w zależności od rodzaju produktu oraz przewoźnika obsługującego Twój zwrot.

Do zwrotu wymagane jest etykieta zwrotna, którą należy przymocować na zewnątrz paczki. W wielu przypadkach etykieta ta znajduje się w przesyłce, jednak czasami jest generowana przez punkt nadania lub przewoźnika w momencie oddania paczki. Szczegóły znajdziesz w instrukcjach zwrotu.

Jeśli nie możesz znaleźć e-maila z linkiem do zwrotu, a Twoja paczka również nie zawiera instrukcji zwrotu, zawsze możesz przejść do naszej strony zwrotów, logując się na Moje Strony/Moje Zamówienia i tam utworzyć zwrot.

Pamiętaj, aby zachować potwierdzenie nadania, które otrzymasz od punktu nadania lub przewoźnika, aż do momentu otrzymania potwierdzenia, że Twój zwrot został przez nas w pełni przetworzony. Zazwyczaj trwa to około 2 tygodni od momentu nadania. Po zakończeniu przetwarzania otrzymasz e-mail z potwierdzeniem oraz informacją o zwrocie środków.

Przesyłka standard dostarczona do domu lub punktu odbioru
Postępuj zgodnie z instrukcjami dotyczącymi zwrotu. Nadaj paczkę w jednym z punktów DHL Parcel POP Parcel Service.

Przesyłka gabarytowa z dostawą do Twojego domu
Zarejestruj swój zwrot online na naszej stronie zwrotów. Po zarejestrowaniu zwrotu otrzymasz e-mail z instrukcjami, jak zamówić odbiór przesyłki zwrotnej. W przypadku produktów, które zostały wysłane do Ciebie bezpośrednio od dostawcy, instrukcje zwrotu znajdziesz również na dokumencie dostawy otrzymanym wraz z przesyłką.


Jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z obsługą klienta tutaj.

Przeczytaj więcej na: Co dotyczy zwrotów?
Co mam zrobić, jeśli brakuje mi etykiety dokumentu zwrotnego/zwrotnej?
Ile kosztuje zwrot?
Czy mogę zwrócić produkty z różnych zamówień w jednej paczce?