U nas zawsze masz prawo do zwrotu w ciągu 30 dni (są pewne wyjątki). Proces zwrotu różni się w zależności od tego, w jaki sposób i przez którego przewoźnika został dostarczony Twój produkt. Jeśli zakupiłeś kilka produktów, które zostały dostarczone różnymi sposobami, postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami dotyczącymi odpowiedniego paczki. Pamiętaj, aby zachować ewentualne potwierdzenie nadania otrzymane od kuriera/do przewoźnika do czasu otrzymania potwierdzenia od nas, że zwrot został zakończony. Zwrot zazwyczaj zajmuje około 2 tygodni, zanim zostanie przetworzony przez nas. Po skompletowaniu zwrotu otrzymasz e-mail potwierdzający zwrot oraz informację o sposobie zwrotu środków.
Przesyłka standard dostarczona do domu lub punktu odbioru
Jeśli twój list przewozowy ma kod QR, zeskanuj go za pomocą swojego telefonu komórkowego lub odwiedź jotex.pl/returns i wpisz kod zwrotu znajdujący się na swoim liście przewozowym. Następnie postępuj zgodnie z wyświetlonymi instrukcjami. Jeśli twój list przewozowy nie ma kodu QR ani kodu zwrotu, postępuj zgodnie z instrukcjami znajdującymi się na liście przewozowym. Nadaj paczkę w jednym z punktów DHL Parcel POP Parcel Service.
Przesyłka gabarytowa z dostawą do Twojego domu
Przy zwrocie towarów o większej wadze lub objętości, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, abyśmy mogli zorganizować dla Ciebie odbiór. Wypełnij formularz zwrotu, który znajdziesz na stronie jotex.pl/pickup. Jeśli Twój zwrot dotyczy reklamacji, chcielibyśmy, abyś skontaktował się z nami za pomocą naszego formularza reklamacji, który znajdziesz tutaj. Nasze biuro obsługi klienta skontaktuje się z Tobą tak szybko, jak to możliwe, a następnie pomoże Ci z rezerwacją odbioru.
Przeczytaj więcej na: Co dotyczy zwrotów?
Co mam zrobić, jeśli brakuje mi etykiety dokumentu zwrotnego/zwrotnej?
Ile kosztuje zwrot?